Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

Πώς να αθλείστε όταν έχετε αναπηρία


Το να κάνετε ασκήσεις έχοντας μια αναπηρία μπορεί να μοιάζει δύσκολο , ωστόσο, η κοινωνία του σήμερα είναι πιο ικανή να παρέχει υπηρεσίες ασκήσεων σε άτομα με αναπηρία από ποτέ πριν. Πληροφορίες λένε  ότι  περίπου το 40% με 50% των ατόμων σε αναπηρικό καρότσι πεθαίνουν από καρδιαγγειακά προβλήματα…. Οι πιθανότητες καρδιακών και πνευμονολογικών προβλημάτων μπορούν να ελεγχθούν ή να προληφθούν με μέτρια, τακτική άσκηση. Μερικοί γιατροί ισχυρίζονται ότι είναι ακόμα πιο σημαντικό για άτομα με αναπηρία να ανακαλύψουν μια αθλητική αγωγή που να τους βοηθάει να είναι δραστήριοι,να βγαίνουν στην κοινωνία και να απελευθερώνουν ενδορφίνες. Μάθετε πώς να αθλείστε όταν έχετε καποια αναπηρία.

Μέθοδος 1: Προετοιμασία για  άσκηση ενώ υπάρχει αναπηρία.

1.Ρωτήστε τη γνώμη του γιατρού σας για περιορισμούς σε ασκήσεις και συστάσεις. Μερικές ασκήσεις μπορούν να επιδεινώσουν ορισμένες παθήσεις,ενώ άλλες μπορεί να είναι πολύ βοηθητικές.Για παράδειγμα,ασκήσεις μέσα στο νερό συστήνονται συχνά σε άτομα που υποφέρουν από ινομυαλγία.

2.Αναζητήστε τη βοήθεια φυσιοθεραπευτή πριν αρχίσετε μόνοι σας ασκήσεις.Η καλή φόρμα είναι  ιδιαίτερα σημαντική για ανθρώπους που έχουν ήδη μια αναπηρία.Ένας φυσιοθεραπευτής,είτε τον έχει συστήσει ο γιατρός σας είτε όχι,μπορεί να φτιάξει μια  αγωγή ασκήσεων κομμένη και ραμμένη στην πάθησή σας.

3.'»Νοικιάστε»ένα βοηθό. Ανάλογα με την αναπηρία σας, αυτός μπορεί να είναι ένας προσωπικός γυμναστής ή φυσιοθεραπευτής ή βοηθός φυσιοθεραπευτή ή μια νοσοκόμα. Το άτομο αυτό μπορεί να πάρει του γιατρού και του φυσιοθεραπευτή τις προτεινόμενες ασκήσεις και να βεβαιωθεί ότι γίνονται σωστά και με  ασφάλεια.

4.Αναζητήστε ομάδες στήριξης για ασκήσεις με αναπηρίες ή αρχίστε μια ομάδα εσείς. Μπορεί να υπάρχουν διαθέσιμες  από κοντινά νοσοκομεία, κλινικές,γυμναστήρια ή κοινωνικά κέντρα. Ψάξτε στο διαδίκτυο και σε συμβούλια κοινοτήτων ή να διανέμετε φυλλάδια, ώστε να δείτε μήπως υπάρχει ανάγκη στην κοινότητα.

-Αν όντως βρείτε ένα αριθμό ατόμων με αναπηρία που θέλουν να φτιάξουν μια ομάδα για ασκήσεις, επικοινωνήστε με κοντινές πισίνες, γυμναστήρια και κοινοτικά κέντρα να δείτε, αν ενδιαφέρονται να φτιάξουν τμήματα. Αυτή η πορεία δεν θα σας βοηθήσει μόνο στην υγεία σας αλλά και άλλους που έχουν ανάγκη.

5.Σκεφτείτε να γίνετε μέλος ενός γυμναστηρίου.Ψάξτε για ένα γυμναστήριο που να έχει πισίνα, προσωπικούς γυμναστές ή βοηθούς και πρόσβαση για αναπήρους. Αυτός μπορεί να είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για μια καλή αθλητική προσπάθεια.

6.Θέστε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους σκοπούς.Ένας βραχυπρόθεσμος σκοπός μπορεί να είναι να κολυμπάτε 15 λεπτά τη φορά 3 φορές την εβδομάδα.Ένας μακροπρόθεσμος,σκοπός ζωής μπορεί να είναι να κάνετε 20 λεπτά άσκηση κάθε μέρα.

Μέθοδος 2: Επιλογές ασκήσεων , ενώ υπάρχει η αναπηρία.

1.Δοκιμάστε έναν συνδυασμό αερόβιων  ασκήσεων και άσκηση δύναμης.Οι αερόβιες δουλεύουν την καρδιά και τα πνευμόνια και μπορεί να περιλαμβάνει το απλό περπάτημα,το να σπρώχνετε το αναπηρικό σας καρότσι ή το  ελαφρύ κολύμπι.Οι ασκήσεις δύναμης συνήθως περιλαμβάνουν τη χρήση σε μικρά βαράκια ή ζώνες αντίστασης για βελτίωση της μυικής δύναμης και οστικής πυκνότητας.

2.Σκεφτείτε τις ασκήσεις μέσα στο νερό.Άνθρωποι με προβλήματα στη σπονδυλική στήλη,με προβλήματα νεύρων ή με ανικανότητα να χρησιμοποιήσουν τα άκρα τους θα βρουν την επιπλέον πλευστότητα του νερού πολύ βοηθητική. Προσπαθείστε να βρείτε ένα τμήμα που να  σας βοηθήσει να να κάνετε ασκήσεις ή να ασκηθείτε με βοηθό και  ζώνη θαλάσσης.

3.Ψάξτε για αθλητική ομάδα αναπήρων.Υπάρχουν αθλητικές ομάδες μπάσκετ, τέννις, ποδοσφαίρου, κολύμβησης, στίβου, boccia. Αυτή η μορφή άσκησης  βοηθάει την καρδιακή σας υγεία και επίσης γίνεστε μέρος μιας ομάδας.

4.Βάλτε στη ζωή σας ασκήσεις  χωρίς δομή.Η υγεία πετυχαίνεται καλύτερα,όταν έχετε μια ενεργητική ζωή,επομένως ενσωματώστε αυτό στους μακροπρόθεσμους σκοπούς σας.Αν μετακινείστε συνεχώς περπατώντας ή με αναπηρικό καρότσι ή καθαρίζετε εσείς το σπίτι σας,είναι κι αυτές καλές ασκήσεις.Άρα αυξήστε τη δραστηριότητα στη ζωή σας.

5.Ασκηθείτε μέτρια.Οι άνθρωποι που έχουν αναπηρίες δεν θέλουν να υποφέρουν από μυική ένταση λόγω υπερκόπωσης.Αρχίστε με 10 λεπτά ημερησίως και φτάστε ως 30 λεπτά ή περισσότερο.

-Μικρές συμβουλές-

Να πίνετε άφθονο νερό πριν,κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.Αν αρχίζετε με νέες ασκήσεις,αυξήστε το νερό που πίνετε από μισό σε ένα λίτρο κάθε μέρα.

Εάν έχετε το απλό facebook. Στηρίξτε την προσπάθειά μας με ένα LIKE.... 
Στηρίξτε την κίνηση αυτή με ένα Like..

Θες να συμμετέχεις ζωντανά αντί να διαβάζεις τα άρθρα απλά έλα και εσύ στο Facebook των ΑμεΑ

Θέματα για Αμεα και Εθελοντές ΑμεΑ Εδώ μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την ΑΝΑΠΗΡΙΑ , Σπάνιες και αλλες Ασθένειες/Παθήσεις που μπορεί να προκαλέσουν Αναπηρία . Επιλέξτε την ερώτηση που σας απασχολεί και ενημερωθείτε ή μπορείτε να συνδεθείτε και να θέσετε ένα νέο ερώτημα. Για να συνδεθείτε πατήστε επάνω στην φωτο και κάνετε εγγραφή

 
Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
Ένα στα πέντε
Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τον Καρκίνο 2011 - 2015
ΨΥΧΑΡΓΩΣ
Υγειονομικός Χάρτης
Το facebook των ΑμεΑ
Εκστρατεία ΕΟΦ
Αλκυόνη



Μία νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης (social network) και μάλιστα ελληνική που μας έδειξε πως ο διαδικτυακός κόσμος αλλάζει προς το καλύτερο και για τα άτομα με αναπηρία. Τυφλοί που μπορούν να "διαβάσουν" και να έχουν το προφίλ τους, άτομα που δεν έχουν χέρια, τώρα δουλεύουν το προφίλ τους με το κεφάλι, κάνοντας την εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης πιο αληθινή. Μεγάλη προσοχή στη λέξη «αληθινή», αφού αυτή είναι το κλειδί που έχει κάνει ήδη το disabledbook τόσο δημοφιλές σε χιλιάδες χρήστες με αναπηρία στην Ελλάδα.
Copyright © 2015 Trol disabled - Το Κουτί Της Πανδώρας Για Τα ΑμεΑ Powered and Hosted by Clickweb4u Trol disabled - Το Κουτί Της Πανδώρας Για Τα ΑμεΑ © 2015 - Clickweb4u Templates Designed by Clickweb4u.com