Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016

Πώς να Ενδιαφέρεσαι πραγματικά για τα άτομα με αναπηρία κι όχι απλά να είσαι ηλίθιος



Η Έμπνευση: Αν δοκιμάσετε να διαβάσετε ένα άρθρο για τα ΑμεΑ σε κάποιο από τα πολλά "ενημερωτικά" Site και Blogs,  και  παρατηρήσετε, ότι αυτός που το έγραψε δεν είχε έμπνευση, να είστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα είναι ένα μάτσο λακαμίες. Γιατί αν δεν υπάρχει έμπνευση, είναι αδύνατο να είναι καλό, και μάλλον έχει καταφύγει στο να γράφει ατάκες άλλων, ενώ το μυστικό της επιτυχίας είναι να γράφεις άρθρα  που δεν τα έχει ακούσει ούτε η μάνα σου (για τη δική σας μάνα δεν το συζητάμε).

Η ομάδα του Trol disabled το κουτί της Πανδώρας για τα ΑμεΑ διάβασε πρόσφατα ένα άρθρο σε ένα Blog για ΑμεΑ , φυσικά δεν θα σας πούμε το όνομα του μπλοκ αυτού τώρα,, αλλα θα  το πούμε παρακάτω σε λίγο, απλά μόνο ότι είναι ΤΟ Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) , το μοναδικό μπλοκ δηλαδή που στα 8 χρόνια ύπαρξης του και με περισσότερα από 100.000 άρθρα δημοσιευμένα ισχυρίζεται 'οτι δεν εκμεταλλεύτηκε  κανέναν και δεν έβγαλε λεφτά, Ούτε ένα ευρώ σε αντίθεση με όλους εμάς τους υπόλοιπους που έχουμε ιστοσελίδες για τα ΑμεΑ με διαφημίσεις.

Ενδιαφέρονται πραγματικά για τους ΑμεΑ όλα τα "ενημερωτικά" Site και Blogs; Η απάντηση είναι απλή. Όχι. (απαντάει μόνος του ) και συνεχίζει χωρίς να το γενικεύει (δήθεν ) αλλά παρακάτω μας μιλάει με οικονομικά στοιχεία πολλών χιλιάδων ευρω τον μήνα σαν απόδειξη ότι τα ενημερωτικά" Site και Blogs που υπάρχουν  κονομάνε τα άντερα τους από τις διαφημίσεις εκμεταλευοντας το κοινό τους. αρπαχτές, απατεωνιές που ξεπερνούν τα 12 χιλιάδες ευρώ(δεν το σχολιάζουμε αλλά άμα ήταν έτσι θα ήμασταν όλοι εκατομμυριούχοι και δεν θα χρειαζόταν να δουλέψουμε ποτέ, 12.000Χ12 μήνες =144.000 ευρω)

Ο "Σοβαρός Τύπος".

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι πρωτάρηδες που φτιάχνουν ένα μπλοκ η μια ιστοσελίδα τύπου μπλοκ  είναι το να είναι γελοίοι σε ΚΑΘΕ τους άρθρο. Εντούτοις, το να είστε σοβαροί είναι το κλειδί για να μην είστε ηλίθιοι. Αυτά τα δύο είναι το γιν και το γιανγκ, είναι δυο διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά που αλληλεξαρτώνται. Αυτός είναι ο ορισμός του "σοβαρού τύπου". Η Μαρτζ Σίμπσον με τη σοβαρότητά της κάνει τον Χόμερ να δείχνει πιο ηλίθιος. Ο Γκρέιαμ Τσάπμαν παίζει τον Βασιλιά Αρθούρο εντελώς ανέκφραστα, κάνοντας τους υπόλοιπους Ιππότες της Ελεεινής Τραπέζης να δείχνουν ακόμη πιο ηλίθιοι απ' ότι είναι. Για να σας τα κάνουμε πιο λιανά, είναι καλή ιδέα τα κείμενά σας να είναι σοβαροφανή. Να γράφετε δηλαδή μη-ηλίθια πράγματα, όπως πληροφορίες για το παρελθόν κάποιου, ρήσεις ή γεγονότα, για να "τυλίξετε" έτσι τα άρθρα σας σε ένα πιο... δελεαστικό "περιτύλιγμα" και να τα κάνετε να δείχνουν ακόμη πιο ανοησίες, αλλά έξυπνες ανοησίες! απ' ότι είναι. 'οπως ΔΕΝ έκανε ο φίλος ο Νότης παραπάνω. Αν δεν μπορείτε να γράψετε την αλήθεια, τουλάχιστον προσπαθήστε να τηρήσετε μια λογική σειρά και συνέχεια στα άρθρα σας.
Κάπου εδώ ο φίλος μας ο Νότης  από ΤΟ Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) , το μοναδικό μπλοκ που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους ΑμεΑ έκανε το λάθος που κάνουν οι πρωτάρηδες, εάν και έχει 8 χρόνια λειτουργίας έχεις ξεχάσει το κόστος συντήρησης ιστοσελίδας/μπλοκ  στο internet,

Ουπς, σήμερα σας είπαμε μια καινούργια έννοια που ίσως δεν ξέρετε, κόστος συντήρησης ιστοσελίδας η μπλοκ στο internet, πριν την κατασκευή της αλλά και μετά για όσο διάστημα είναι σε λειτουργία.

Ο φίλος μας  από το Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) Παναγιώτης Σπάθης η Νότης οπως τον φωνάζουν, το μοναδικό μπλοκ που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους ΑμεΑ μας λέει λοιπόν ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει (ενημέρωση) είναι δωρεάν και ο λόγος που είναι δωρεάν είναι ΟΧΙ γιατί είναι ηλίθιες και ποιοτικά λίγες η ανίκανες και άχρηστες αλλά επειδή ενδιαφέρετε πραγματικά και γιαυτό έχει κρατήσει το επίπεδο στο μηδέν, για να είναι αγνός !!.

Ας το κουβεντιάσουμε λίγο βαθύτερα για να καταλάβουμε όλοι τι ακριβώς εννοούμε..

Τι συμβαίνει με τα Site ή τα Blog που ισχυρίζονται ότι είναι αγνά? Υπάρχουν δύο ειδών κατηγορίες.

Υπάρχουν αυτά που δεν ενδιαφέρονται να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες, στους αναγνώστες τους, και με αφορμή,  ότι είναι δωρεάν δεν προσπαθούν να γίνουν καλύτερα και αυτά που πραγματικά ενδιαφέρονται σχετικά με το τι παρουσιάζουν προς τα έξω, την εικόνα τους, και επενδύουν χρήματα για να αναβαθμιστούν. Μάλιστα τα δεύτερα  παρακολουθούν τι κάνουν τα ανταγωνιστικά Site ή Blog και προσπαθούν κάθε μέρα να είναι λίγο περισσότερο καλύτερα.

Για όλους εμάς που έχουμε διαφημίσεις στην σελίδα μας και μας  απασχολεί το κόστος συντήρησης της στο internet, πριν την κατασκευή της και μετά με σκοπό να γίνουμε συνεχεία ποιοτικά καλύτεροι και να προσφέρουμε στους αναγνώστες ολοένα και καλύτερες δωρεάν υπηρεσίες, ρωτήσαμε τους ειδικούς, δηλαδή την εταιρεία που μας έφτιαξε την ιστοσελίδα μας την clickweb4u που έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρία και προγραμματιστές που φτιάχνουν δωρεάν ειδικά λογισμικά όπως το facebook των ΑμεΑ και άλλα.

Eξοδα ιστοσελίδας για τη συντήρησή της, τι είναι αυτό ρωτήσαμε

Είναι καλό να ξέρετε από πριν τι έξοδα έχει μια ιστοσελίδα για τη συντήρησή της ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα στο τι χρήματα πρόκειται να ξοδέψετε, μας είπαν.

Εμείς εδώ στο την clickweb4u .com θα σας δώσουμε λίγα από τα "υποψήφια" έξοδα συντήρησης ιστοσελίδας, ώστε να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως.

Από κει και πέρα για τα ακριβή ποσά και ποια ακριβώς θα είναι τα έξοδα συντήρησης, θα πρέπει να απευθυνθείτε στις υποψήφιες εταιρίες που θα σας υποστηρίξουν.

Τώρα, ας δούμε τα στάνταρ - τα βασικά:

1) το domain (www.onomasas.gr) το οποίο έχει μία στάνταρ χρέωση 20-25 ευρώ ανά δύο χρόνια στην Ελλάδα μόνο

2) η φιλοξενία στον σέρβερ που μπορεί να κυμαίνεται από 50-150 ευρώ το χρόνο, υπό φυσιολογικές συνθήκες. Κάτι τζάμπα και τέτοια, δεν είναι τόσο τζάμπα στην πραγματικότητα, είναι καθαρά μαρκετίστικα κόλπα.

3) τυχόν αλλαγές που μπορεί να θελήσετε στην αρχή ή στην πορεία. Εδώ το ποσό εξαρτάται από το πόσο δύσκολο είναι, τι τεχνολογίες απαιτούνται να χρησιμοποιηθούν, πόσες εργατοώρες θα καταναλωθούν, κλπ

4) τυχόν προσθήκες καινούριων λειτουργιών, κλπ. Κι εδώ αντίστοιχα δεν υπάρχει στάνταρ χρέωση μιας και εξαρτάται από πολλά.

5) προσθήκη καινούριου περιεχομένου αν δεν μπορείτε ή δεν σας δίνεται η δυνατότητα να το κάνετε μόνοι σας. Ανάλογα με τον τύπο και τη δυσκολία, θα υπάρξει και ανάλογη χρέωση η οποία συνήθως είναι ανά προϊόν.

6) διόρθωση προβλημάτων από δική σας υπαιτιότητα: κι εδώ θα χρεωθείτε εξτρά, μιας και απαιτεί κατανάλωση εργατοωρών για το "συμμάζεμα" των γκαφών που κάνατε.

7) τυχόν πάγια έξοδα σε χρήση υπηρεσιών τρίτων (πχ SSL certificate για την ασφάλεια συναλλαγών, κλπ)

Αλλά πολλές φορές, δεν είναι μόνο αυτά.

Εδώ ξεκινάνε τα δύσκολα τώρα!

Άντε και είστε πανέτοιμοι, δεν θα πρέπει να έρθει κόσμος ώστε να δει / αγοράσει τα προϊόντα σας;

προώθηση ιστοσελίδων SEO Αυτό απαιτεί δύο πράγματα:

• να κάνετε SEO

και

• να κάνετε προώθηση με διαφήμιση

Εδώ δεν μπορούμε να σας πούμε ενδεικτικά πόσο μπορεί να στοιχίσουν, μιας και όπως αντιλαμβάνεστε, οι διαφορές, η ποιότητα και η ποσότητα, μεταβάλλουν κατά πολύ το τελικό ποσό.

Μπορεί να χρειάζεται να δίνετε ανά διαστήματα χρήματα ώστε να κάνετε καλύτερο SEO.

Αντίστοιχα ανά περιόδους είναι πολύ πιθανόν πάλι να δίνετε χρήματα για την προώθηση της ιστοσελίδας / μπλοκ σας για κάποια/ες διαφήμιση/εις. σε άλλες ιστοσελίδες πχ στο facebook η την Google απλα για να δυναμώσετε την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης και να ξεφιγετε απο την δωρεαν κατάταξη μαζί με τους υπόλοιπους.

Έτσι θα αρχίσουν να σας έρχονται περισσότεροι αναγνώστες.

Οπότε να έχετε στο μυαλό σας ότι η συντήρηση μιας ιστοσελίδας απαιτεί έξοδα και μάλιστα πολλές φορές περισσότερα από την κατασκευή της.

Το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας είναι εφάπαξ, αλλά από κει και πέρα για να λειτουργεί σωστά, να έρχονται πιθανοί νέοι αναγνώστες ς και όλα τα σχετικά, απαιτεί χρήματα τα οποία θα πρέπει να διαθέσετε για να σας δουλέψει.

Η ερώτηση πόσο στοιχίζει τελικά μια ιστοσελίδα στο internet και εαν πρέπει να εμπιστευόμαστε τα δωρεαν, όπως είναι λογικό, δεν έχει μία στάνταρ απάντηση, Απλά θα ρίξουμε φως στο εάν είναι  καλό να κερδίζει κάποιος χρήματα και από τις διαφημίσεις στην ιστοσελίδα του η το μπλοκ του. Βοηθάνε οι διαφημίσεις η όχι και εάν ναι που?

Τώρα, για να σας βάλουμε στο κλίμα, για εσάς που ρωτάτε έτσι ξερά: πόσο στοιχίζει τελικά και εάν πρέπει να έχετε διαφημίσεις, φανταστείτε ότι είναι σαν να ρωτάτε πόσο κάνει ένα αυτοκίνητο, έτσι γενικά και αόριστα!

Λυπούμαστε αλλά η ερώτηση δεν ευσταθεί. Ας δούμε όμως πως μπορείτε να πιάστε την άκρη του νήματος και να κάνετε μια σωστή αρχή...

Άλλη τιμή έχει ένα Matiz, άλλη τιμή ένα Audi, άλλη τιμή μία Porsche, άλλη τιμή ένα φορτηγό Benz, άλλη τιμή ένα... τανξ(!) κλπ κλπ.

Ανάλογα με αυτό που θέλετε, θα ξοδευτούν ανάλογες εργατοώρες και προσωπικό, ανάλογη τεχνογνωσία, ανάλογα εργαλεία και πόροι και ανάλογα θα προσφερετε ποιοτικά καλύτερες υπηρεσίες στους αναγνώστες σας 

Σωστά αλλά Τι συμβαίνει όμως όταν γεμίζεις το Site ή το Blog σου με διαφημίσεις και κοινοποιείς και ξανακοινοποιείς τα άρθρα σου παντού για να μπουν να τα δούνε; Θα πρέπει να σταθούμε στο εξής για να μάθετε ότι οι διαφημίσεις τελικά βοηθάνε την γενική εικόνα και την ποιότητα της ιστοσελίδας γιατί επιστρέφουν μέρος των χρημάτων που ξοδέψατε. Χρήματα που τις περισσότερες φορές τα ξαναρίχνετε πίσω για να καλυτερέψετε την εικόνα της ιστοσελίδας σας 
Εάν δεν έχετε διαφημίσεις και ισχυρίζεστε ότι είστε αγνός γιατί κάνετε ότι κάνετε καθημερινά και για μεγάλο διάστημα όπως ο φίλος μας παραπάνω (8 έτη) τότε λυπάμαι αλλά  είστε παρανοϊκοί - παραληρείτε – έχετε ψύχωση.  Κάτι δεν πάει καλά.

Φανταστείτε μια πολυκατοικία που δεν πληρώνουν κοινόχρηστα οι ένοικοι, άρα δεν γίνονται διορθώσεις η καλυτερεύσεις η υπάρχει πετρέλαιο η  ρεύμα η νερό , χωρίς πάγια = μόνο φθορές

Φανταστείτε  ότι συναντάτε έναν φίλο σας στον δρόμο και σας λέει ότι δεν έχει χρήματα , γιαυτο φοράει παλιά και φθαρμένα ρούχα, τρύπια παπούτσια, δεν δουλεύει και κάθετε όλοι μέρα στο σπίτι του, κατηγορώντας τους άλλους που κερδίζουν περισσότερα, πως θα αισθανθείτε? θα τον εμπιστευτείτε ότι λέει την αλήθεια, δηλαδή, πως τρώει χωρίς χρήματα? πως πληρώνει το ενοίκιο ? πως πληρώνει το ρεύμα? το νερό, πως ζει? με αέρα η είναι στην ύπαιθρο? άρα το δεν έχω χρήματα δεν είναι αλήθεια, το ενδιαφέρομαι και δίνω κάτι δωρεάν χωρίς να κερδίζω εγώ δεν είναι  αλήθεια επίσης, αντίθετα οι λογικοί άνθρωποι ξέρουν ότι το δεν έχω χρήματα σημαίνει δεν έχω περισσευούμενα χρήματα αλλά έχω να πληρώσω τις βασικές ανάγκες μου, το δίνω κάτι δωρεάν χωρίς να κερδίζω εγώ σημαίνει στην πραγματικότητα ότι είναι καθαρά μαρκετίστικο κόλπο η τσιγκουνιά στο να πληρώσω για επιδιόρθωση η αναβάθμιση της εικόνας που έχει η  ιστοσελίδα μου( σας θύμισα κάποιον? ααα ναι τον φίλο μας τον Νότη από το Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) , το μοναδικό μπλοκ που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους ΑμεΑ και μας λέει ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι δωρεάν)

Συνοψίζοντας τα παραπάνω και αφού έχουμε αποδείξει ότι τα ενημερωτικά" Site και Blogs έχουν κάποιο μικρό η μεγάλο κόστος για την δημιουργία και την συντήρηση τους, πιστευτέ τώρα ότι η διαφημίσεις βοηθάνε η όχι προς το καλύτερο?

Ίσως να πηγαίναμε ξανά επάνω στον φίλο μας από το Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) , το μοναδικό μπλόκ που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους ΑμεΑ και  μας λέει ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι δωρεάν) και να δούμε ότι με μια γρήγορη μάτια, το μπλοκ του αφού δεν ξοδεύει τίποτα για συντήρηση η καλυτέρευση  θα είναι πολύ απλό, μεσα σε προβλήματα και μιζέριες, αφού δεν έχει πληρώσει τίποτα από τα παραπάνω για συντήρηση η  καλυτέρευση, ποιοτικά είναι όλα στο μηδέν, δηλαδή επί 8 χρόνια και με περισσότερα από 100.000 δημοσιευμένα άρθρα για την αναπηρία, έρχεται να μας πει τι? ότι είναι ηλίθιος? ότι είναι τσιγκούνης? ότι είναι φτωχός, ότι είναι άνεργος? ότι δεν τον ενδιαφέρει να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στα ΑμεΑ, ότι είναι τσαμπατζής? ΟΧΙ? η μήπως ΝΑΙ

Τότε γιατί το λειτουργείς φίλε το μπλοκ σου 8 χρόνια θα ρωτούσε κάποιος? 8 χρόνια γιατί συνεχίζεις αφού δεν προοδεύεις οικονομικά, δεν γίνεσαι καλύτερος και μαζί με εσένα και αυτοί που σε διαβάζουν, 8 χρόνια τα ίδια και τα ίδια.

Συμπέρασμα δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για τα άτομα με αναπηρία που σε διαβάζουν, απλά να είσαι ηλίθιος ή είσαι παρανοϊκός - παραληρείς – έχεις ψύχωση και επαναλαμβάνεις συνέχεια επί 8 χρόνια τα ίδια και τα ίδια χωρίς να γίνεσαι καλύτερος( Σύμφωνα με τον Κρέπελιν έχουμε ένα αρκετά ενδιαφέροντα ορισμό της παράνοιας-ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ) . 
Καλά 8 χρόνια δεν πληρώνεις Domain (www.onomasas.gr), δεν πληρώνεις φιλοξενία σε σέρβερ, 8 χρόνια τυχόν αλλαγές που μπορεί να θέλεις, τις κάνεις μόνος σου, η ψάχνεις κάποιον που ξέρει, να τις κάνει τσάμπα χωρίς να πληρώσεις εργατοώρες, τυχόν προσθήκες καινούριων λειτουργιών η τεχνολογίες πλην των δωρεάν δεν βάζεις (που κακά τα ψέματα και οι δωρεάν τεχνολογίες έχουν διαφημίσεις, δεν είναι δωρεάν αλλά δεν το σχολιάζουμε γιατί τελικά βάζεις διαφημίσεις άλλων απλά τις βάζεις τσάμπα ηλίθιε). 8 χρόνια χωρίς διόρθωση προβλημάτων και "συμμάζεμα"από δική σου υπαιτιότητα δεν κάνεις, SEO και προώθηση για νέους αναγνώστες δεν κανείς, πλην του facebook που και αυτό είναι τσάμπα...ΞΑΝΑΡΩΤΑΜΕ τι κανείς 8 χρόνια?

Μήπως τελικά με τις διαφημίσεις θα είχες κάποια χρήματα για να καλυτερέψεις το μπλοκ σου?

Μήπως τελικά μαζί με την αναβάθμιση και την συντήρηση του μπλοκ σου από επαγγελματίες θα πρόσφερες καλύτερες υπηρεσίες και στα άτομα με αναπηρίες που σε διαβάζουν?

Μήπως είσαι τελικά μίζερος και ηλίθιος που τον απέβαλε η μάνα του στον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης της και γιαυτό αρνείσαι να γίνεις καλύτερος μέσα από το μπλοκ σου?

Μήπως είσαι τελικά ένας ηθοποιός που πιθανότατα κατάγεται από την πόλη του ΠΟΤΕ και είσαι γνωστός για την επιτυχημένη σου καριέρα στην ταινία Η Μεγάλη των ηλίθιων Σχολή.

Θα κλείσω όπως υποσχέθηκα με την αγαπημένη σου φράση φίλε μου Παναγιώτη Σπάθη "Έτσι είμαι εγώ και δεν αλλάζω. Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε", που λέει και το τραγούδι ξεπερνώντας σε έλλειψη νοημοσύνης ακόμη και έναν σκύλο που κυνηγά κόκαλα και θάβει αυτοκίνητα. 

Το άρθρο που σχολιάσαμε παραπάνω θα το βείτε εδώ, τα συμπεράσματα δικά σας


Το άρθρο αυτό το έγραψα εγώ. Είμαι η Μαρια Πέππα Δημακη, για τους φίλους Μαρία Σκέτο, είμαι σε αμαξιδιο με παραπληγία,  μου αρέσει να ανακαλύπτω και να διευρύνω τα όρια του εαυτού μου μέσα από κάθε σύνθετη άλλα και απλή δραστηριότητα!'Eχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές μου  στην Νομική Αθηνών, νιώθω πλέον ελεύθερη να εξερευνήσω το κοσμικό στερέωμα και οχι μόνο.  Νιώθω εθισμένη στην άναρχη δημιουργικότητα Αυτό το καιρό ασχολούμαι φανατικά με το video editing καθώς πειραματίζομαι και σε διάφορα άλλα projects. Μόλις ξεκίνησα να γράφω για το Trol disabled και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Θα με βρείτε εδώ  http://www.disabledbook.com/u/mariasketo







Εάν έχετε το απλό facebook. Στηρίξτε την προσπάθειά μας με ένα LIKE.... 
Στηρίξτε την κίνηση αυτή με ένα Like..

Θες να συμμετέχεις ζωντανά αντί να διαβάζεις τα άρθρα απλά έλα και εσύ στο Facebook των ΑμεΑ

Θέματα για Αμεα και Εθελοντές ΑμεΑ Εδώ μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την ΑΝΑΠΗΡΙΑ , Σπάνιες και αλλες Ασθένειες/Παθήσεις που μπορεί να προκαλέσουν Αναπηρία . Επιλέξτε την ερώτηση που σας απασχολεί και ενημερωθείτε ή μπορείτε να συνδεθείτε και να θέσετε ένα νέο ερώτημα. Για να συνδεθείτε πατήστε επάνω στην φωτο και κάνετε εγγραφή

 
Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
Ένα στα πέντε
Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τον Καρκίνο 2011 - 2015
ΨΥΧΑΡΓΩΣ
Υγειονομικός Χάρτης
Το facebook των ΑμεΑ
Εκστρατεία ΕΟΦ
Αλκυόνη



Μία νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης (social network) και μάλιστα ελληνική που μας έδειξε πως ο διαδικτυακός κόσμος αλλάζει προς το καλύτερο και για τα άτομα με αναπηρία. Τυφλοί που μπορούν να "διαβάσουν" και να έχουν το προφίλ τους, άτομα που δεν έχουν χέρια, τώρα δουλεύουν το προφίλ τους με το κεφάλι, κάνοντας την εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης πιο αληθινή. Μεγάλη προσοχή στη λέξη «αληθινή», αφού αυτή είναι το κλειδί που έχει κάνει ήδη το disabledbook τόσο δημοφιλές σε χιλιάδες χρήστες με αναπηρία στην Ελλάδα.
Copyright © 2015 Trol disabled - Το Κουτί Της Πανδώρας Για Τα ΑμεΑ Powered and Hosted by Clickweb4u Trol disabled - Το Κουτί Της Πανδώρας Για Τα ΑμεΑ © 2015 - Clickweb4u Templates Designed by Clickweb4u.com